tirsdag 17. august 2010

Strikket scooter

En ide til etterfølgelse? Jeg fant denne artikkelen på Adressa.no og bare må vise den fram i tilfelle noen hadde gått glipp av dette synet. Her kan det se ut som om en strikker har blitt kvitt alt restegarnet sitt. Restekurven min blir aldri tom, men jeg tror neppe at min mann hadde jublet hvis han en dag kom ut i garasjen og fant motorsykkelen ferdig påkledd:-), men kanskje noen tar “opp tråden”?

clip_image001[4]

Takk til dere som delte måten nyfødte hilses velkommen på, koselig:-) Ha ei fortsatt god uke.

Sidsel

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Det er vel gjerne kake hos dere nå;)

Skikkelig tøff sykkel; dette har visst blitt helt in:D Det hekles rundt trær også; rene taggingen;)
Ha en flott kveld, hilsen oss i sola;)

Greta sa...

Den var da berre stilig. såg ein tråsykkel i Tønsberg som også hadde fått seg ein restegarnstrekk. Veit man ikkje kva man skal strikke, kan ein jo strikke klede til slike kjøretøyer eller større. Klem

gunknitter sa...

Ha ha ! På Rennebumartnan i helga var der en sykkel som var "innestrikka" ;) hadde ikkje med fotoapparatet for eg måtte ha fingrane klar til å ta på alt det fine handverket :)

Gamleheksa sa...

Hehe, tror jammen jeg holder meg til litt mindre håndarbeidsprosjekter ;)

Annepålandet sa...

Haha, for en fantasi!! Likte særlig puta foran - en variant av airbagen tro? Var dette i Norge?
(Har sett en heklet buss - det er et bilde som har versert på div blogger i sommer, men den var i USA, tror jeg).
Ha en fin onsdag!

Heidi sa...

Mye flott å se her inne hos deg, og så flink du er i julegavealongen. Jeg ramlet skikkelig av lasset der gitt:P
Ha en fin dag:)

bodil sa...

Hei.Kjempe stilig.Nydelige farger og mønster.Kanskje jeg å skal hekle opp restgarnet mitt å hekle slik til Hondaen til min bedre halvdel hi,hi..Er ikke så sikker om det hadde vært så populært.Ha en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil.

Solveig sa...

Har man en slik en er man synlig i bybildet. Morsomt!

Stubbetufsa sa...

Stilig!
Men kjenner jeg norske byråkrater rett, er det nok noen som finner ut at dette er farlig, og forbyr det!

Ulla-Bella sa...

Den er jo bare flott:) Jeg tror min tråsykkel kommer til å bli kledd på litt utover høsten.

karna sa...

Tøøft, men skal ikke bruke av garnet mitt på den vi har her ,-)

Bestemor Drillo sa...

Dette er det artigste jeg har sett av strikking! Stilig!! Klem til deg!