lørdag 31. juli 2010

Julegavealong 2010 - Juli

Heisan! Da er jeg “back in business”:-) Etter en lang ferie er det tross alt godt å begynne på jobb igjen, og å komme inn i hverdagens rytme. Vi ferierte i Trøndelag og hadde alle typer vær, men mest finvær. Finværsdagene ble tilbragt på sjøen

DSCN0988

Her hjemme har yngstesønnen vært avløser og om det er han eller værgudene som skal ha ros er jeg litt usikker på, men det er lenge siden uteplantene har vært så frodige. Takk til begge:-)

DSCN1082

Bidraget i Julegavealongen 2010 for juli blir dette settet som består av en par votter samt et pannebånd. Vottene er smale, men passer mine hender bra selv om jeg ville ha foretrukket de litt bredere.
Juli

DSCN1098

Vottene:
Garn: Falk
Pinner: 3,5
Mønster: Drops 110-38

Pannebånd:
Garn: Falk
Pinner: 3,5
Mønster: Calometri
 

Jeg har vært lite “på nett” i sommer og det har vært et bevisst valg. Ferietiden skal være annerledes enn hverdagen, men nå skal jeg bruke ettermiddagen til å stikke innom dere. Først og fremst for å hilse på, men også for å se hvordan dere har hatt det i sommer og hva dere har puslet med.

God helg og fortsatt god sommer

Sidsel

10 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Velkommen tilbake på nett!
Det settet du har strikket, er vakkert, og jeg likte merkelig nok fargene! Jeg er vanligvis ikke en elsker av bruntoner!

Tovepia sa...

Hei på deg:)
Flotte bidrag til alongen, heldig den som får dette settet!!!
Sendte T ein melding igår, håper han fikk den, fant bare en med det navnet i tlf.katalogen.
Vi er hjemme i helga, skal bunkre litt garn:)
Ha ei riktig god helg og klem fra oss;)

Vilma sa...

Hey Sidsel

Og velkommen tilbage :-))
Og sikken et fint sæt du har strikket:-))

Greta sa...

Hei. Så kjekt å sjå deg att. høres ut som ein flott ferie. Fint strikkesett. Du produserer julegaver i god tid skjønner eg. Heldig dem som får dette settet. Ha ei fortsatt fin helg og ei fin ny uke

gunknitter sa...

For eit nydelig sett du har laga ! Heldig er den som får dette ! No skin sola så da hiv eg meg rundt og tar Frikken i band (hunden also) og går en tur !

Anlen sa...

Du er flink som lagar julegåver alt no! Eg må innrømme at eg syns det er lurt, men har ikkje alltid ein god plan for julegåvene her i huset... Men noko ekstra til gåvekassa blir det jo i løpet av året:)

karna sa...

Så lekkert sett du har strikket, og så fint du har det ute. Tusen takk for hyggelige hilsner.

Elins Strikkeri sa...

Nydelig sett med votter og calometri, akkurat slike farger som eg er så glad i!! flott naturbilde du har tatt, kos deg med resten av sommeren:))

Bodil sa...

Så flink du er som er i gang med julegåver! Flotte vottar og calometri. ha ein fortsatt fin sommar :)

Ruths datter sa...

Settet du har laget er nydelig.Lekre farger.
Klem