onsdag 23. juni 2010

Noen har………

Jeg ser at “noen” har kludret med bildene mine i innlegget under……….. Hva som har skjedd vet jeg ikke for bildene lå der noen dager, men vips så var de borte.
Det var jo veldig synd fordi jeg var jo egentlig veldig fornøyd og stolt av sjalet mitt jeg:-)
DSCN0935

Lett og luftig var det også

DSCN0950Og ikke nok med det, jeg skulle reklamere litt for MekitaNaku og det ble ingen god reklame. Beklager Mona, men denne “noen” er en upålitelig fyr (er helt sikker på at det er en han).

DSCN0959

Så da prøver jeg igjen og håper “noen” ikke kludrer med bildene mine en gang til.

God sommer ønskes dere alle nok en gang:-)

Sidsel

8 kommentarer:

GUNKNITTER sa...

Hei ! Du har all grunn til å vere stolt av sjalet ditt, det var veldig fint. Herlige farger og fint strikka ! Av og til lever blogger og bilder sin egen verden. Bra at du har lagt ut eit nytt bilde for sjalet var som sagt veldig fint!

Ha en fin sommer fortsatt!

Stubbetufsa sa...

Nydelig sjal!
God sommer til deg og!

Hanne sa...

Å, så lekkert!

Annepålandet sa...

Kjempefint sjal - og herlige farger!
Det er klart "noen" er en mann, en liten drittsekk av sorten. Jeg tror han er 2000-tallets svar på trykkfeildjevelen...
Ha en finfin uke!

Anlen sa...

Flotte ting, det er heilt klart dårleg gjort å klusse med bileta av slike lekre saker:)

Skautrollet sa...

Lekkert sjal du har strikket. Det var flott med fargeskiftene i garnet. Ha en god sommer, så "ses" vi til høsten

Ulla-Bella sa...

Nydelige farger på sjalet ditt!

Solveig sa...

Godt at du la ut bildene på nytt. Nydelige farger på et kjempefint sjal.