søndag 20. juni 2010

Julegavealong 2010 - Juni

Mitt 2. Multnomah-sjal og denne gangen er jeg kjempefornøyd med resultatet. Så langt  ligger det an til at dette blir min julegave…..:-)

DSCN0935 
Mønster: Multnomah – Kate Flagg
Garn: Aade Löng fra Lanafina
Pinne nr. 5
Forbruk ca. 80g
Både garnet og fargen forandret seg etter at jeg skylte opp sjalet og blokket det. Jeg ble veldig fornøyd med sjatteringene – luftig og lett:-)

DSCN0950

Dette blir mitt siste blogginnlegg på en stund fordi jeg skal konsentrere meg fullt og helt på å ta ferie. Men før kropp og sjel går inn i feriemodus ønsker jeg å “reklamere” litt for en kollega Mekitanaku. Hun lager de flotteste smykker og for alle dere som setter pris på gjenbruk så kan denne dama akkurat det. Hun har ikke noen blogg enda, men selger sine produkter på Epla.no. Jeg er blitt lykkelig eier av dette armbåndet:

DSCN0959

Da pakker jeg strikkepinner og heklekroker ned i kofferten og kommer sterkt tilbake i august. Forhåpentligvis totalt avslappet, brun og fin, og jeg hadde nær sagt med sjøsprøyt i håret og vann i knea, men så ille kan det vel ikke bli.

Ønsker alle en varm og fin sommer

Sidsel

7 kommentarer:

bodil sa...

Hei.Kjempe fint sjalet.Nydelig farger og mønster.Armbåndet virkelig fint.Kos deg å ha en riktig fin ferie.Klem fra Bodil.

Vilma sa...

God ferie Sidsel :-)

Elins Strikkeri sa...

Flott sjal i nydelige farger!! God ferie ønskes deg:))

Bodil sa...

Nydeleg sjal i flotte fargar :) Ha ein fin ferie :)

Tovepia sa...

Nettopp hjem fra hytta i leiebil, denne gang gikk hjullagrene bak:O)

Nydelig sjal! Har fått kjøpt ei hespe Wollmeise, og skal strikke meg et slikt sjal, det ser virkelig lekkert ut!

Kos dere masse i ferien og klem herfra!

Greta sa...

Så flott sjal. skjønner godt at du vil ha det til julegave sjølv.
ha ein riktig god ferie. Sikkert nye å vise frem når du kommer tilbake ein gong i august

Elins Strikkeri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.