fredag 26. mars 2010

Påskeklar!!

Da er jeg klar for påskeferie!  Mine ønsker for denne påska er knall sol fra skyfri himmel og varmegrader. Så gjenstår det å se om ønsket blir oppfylt.

Ferdig påskepyntet er jeg også – pådro meg en ”halv” blåveis på siste innebandytrening. Når påskedagene kommer er nok fargen endret fra blå til gul og det er vel egentlig som bestilt.  Hell i uhell – kun halve øyet er blått:-) 
Hvis du spør hvorfor ei gammel dame driver med innebandy så er vel svaret ganske enkelt – fordi det er gøy og fordi gamle damer av og til ikke skjønner sitt eget beste tross mange års erfaring.

Påskeegget er fylt opp – en hyggelig tradisjon på jobb. Teppet av restegarn begynner å ligne litt, men alle de fine fargene i restekurven er brukt opp så det må nok ligge i bero en stund. Ser helt klart at sokkestrikk i sort / hvitt ikke gir det mest spenstige restegarnet.

DSCN0866

God påske til alle fra

Sidsel

7 kommentarer:

gunknitter sa...

Vil ønske bloggeverdens mest "blåøyde" jente ei riktig God Påske ! Teppe er herlig og påskegodt er godt !!


Innebandy, du !

Greta sa...

hei mitt nye bekjentskap.
Eg tror kanskje det er lite sannsynlig at du får ønsket ditt om strålendes ver i påsken, oppfylt. Kanskje det er bedre ver i øst, her i vest er det i alle fall ikkje bra.
kvar i øst bor du?
Spennde med restegarnsteppe.
Ha ei flott Palmehelg og viss du ikkje er innom før etter påske så ønsker eg deg god påske også

Tovepia sa...

Blir et flott teppe! Her ryddes og tømmes det hus, men håper på en hyttetur mot høytiden;)
Hils til gubben, kos dokker og klem fra oss i vårsola;)

MajorogMeg sa...

Blåøye? hehe...må være et tegn på at damen ikke er så gammel hun tror..
Påsken er startet her også og skal du på disse trakter tror jeg du kan se langt etter sola:) Men jøss, du kan ta den med..
+5 og regn!!
Klem:)

Bodil sa...

Koseleg teppe du lagar! Ser du er klar for påske, så god påske til deg og :) Klem

Stubbetufsa sa...

God blå/gul (svensk) påske til deg og!

Anlen sa...

Innebandy er tøffe saker:) Du er nok eit lite råskinn! Eg har også laga ferdig påskeegg i dag, og det er til og med eit til meg der!