onsdag 27. januar 2010

Julegavealong 2010 - Januar

Første julegave i boks! Jeg er nesten imponert over meg selv fordi jeg har ALDRI laget julegaver i januar før. Denne blogginga gjør noe med oss, tror jeg, og jeg håper det er sunt………..
Den første julegaven blir en Calometri – et pannebånd som sitter utrolig bra. Dette er strikket med en tråd Tove i offwhite og en tråd Kid-silk blå. Jeg ble veldig fornøyd med fargeeffekten og resultatet ble mykt og godt. Heklet en blomst som jeg ikke har festet – det får mottaker avgjøre. Det er ikke alle som liker “stasjet” for som kjent smaken er som baken……

Januar calometri

Sidsel 

11 kommentarer:

Ingrid sa...

Lurt å tenkje på jula tidleg så tida ikkje blir for kort.
Eg har ein presang klar alt og fleire skal det bli.
Eg gav calometri i julepresang i fjor og det vart veldig godt motatt.

MajorogMeg sa...

Å blogge er vel sunt men julegaver i januar? Joda, sikkert vel og bra det også.
Jeg holdt på å blåse av veien imorrest på tur. Både MAjor`n og jeg ble flytta fra veikanten og midt utpå veien i DET vindkastet. Huff tytti..
Hils i stua, ha en flott kveld:)
Klem fra havet:)

Bodil sa...

Det var jo ein effektiv start på det nye året! Flott farge og lekker blomst. Ønskjer deg ei kreativ veke :)

Bestemor Drillo sa...

Flott band det der ! Jeg har akkurat strikket to !
Ha en fin kveld ;) Klem!

Husmora sa...

Så fin den var! Smart å starte tidlig så kan en bare kose seg i adventstiden.
Ha en flott dag! :-))

bodil sa...

Hei.Kjempe søt krage.Du er kjempe flink.Ja kjekt å få unna julegavene i go tid.Ha en kjempe fin Torsdag.Klem fra Bodil..

Tovepia sa...

Imponert over julegaveproduksjon i januar, men sikkert fornuftig;)
Dette pannebåndet er bare supert, så dette blir en flott gave til kommende jul;)
Jeg har tatt helg, vært på Frati med kolleger. M og fam dro forrige søndag, så har store ryddeplaner for denne helga;
Kos dokker i helga og klem fra oss;)

Solveig sa...

Ikke dumt å starte tidlig med gavene - ser ut til å være et deilig pannebånd.

Hanne sa...

Kjempesmart å begynne å planlegge julen allerede nå. Kjempesøt blomst du har heklet til pynt, jeg elsekr blomsterpynt.
Ha en riktig god helg.

Skautrollet sa...

Lekkert! Det blir liksom prikken over i-en med blomsten....

Anlen sa...

Eg syns også calorimetry er ein smart ting:) Det er godt gjort å starte med julegåvene alt no, vi har jo berre nettopp kasta ut juletreet... ;)