onsdag 20. januar 2010

Andre par ut

Dere kommer til å gå lei…… Jeg har tenkt å telle inn alle sokkene jeg strikker for å se hva antallet blir.
Selbusokkene er mine standardsokker og disse har jeg vel blogget til det kjedsommelige. Strikket i Sisu, pinner 3,5 og her har jeg gjort det store mesterstykke å strikke den ene foten 1cm kortere!! Hvordan er det mulig? Ja, ja sånn går nå dagan:-)

sokker

Jeg har meldt meg på Julegavealongen 2010 som Annepålandet og Sylvia har dratt i gang og det er fremdeles tid til å melde seg på. Om du synes det blir knapp tid nå i januar er det helt ok og blogge 2 gaver i februar. Påmelding skjer enten hos Annepålandet eller hos Sylvia.

Husk tida går fort og vips så steller vi til jul igjen:-)

Sidsel

12 kommentarer:

MajorogMeg sa...

Selv jeg som er en ikkestrikker synes selbumønsteret er et vakkert mønster, så det kan du gjerne vise:))

Har har hatt DEN dagen værmessig i dag. Herlig:)
Hils i stua:)
Klem fra meg:)

Bodil sa...

Dei er alltid like fine slike sokkar! Ha ein fin kveld :)

Ruths datter sa...

Denne strikkingen ligger for høyt for meg.Alt for mye mønster. Sokkene er bare kjempefine. Nesten for fin til å bruke.Du er en kløpper ser det ut til.
God onsdagskveld til deg

bodil sa...

Hei.Blir aldrig lei av Selbumønstret.Det er kjempe fint.Nydelig med grønt og hvit.Ønsker deg en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil..

Tovepia sa...

Sokkene dine blir jeg aldri lei av og flotte farger!
Så denne alongen selv, men har en tendens til å styre unna alle alonger:)
Kos dere i stua og klem fra oss rundt kjøkkenbordet!

karna sa...

Nydelige sokker, har en begyntpå genser fra -97 i disse fargene. Kjempeflink som er i gang med julegaver -10, selv er jeg i tenkeboksen om jeg skal være med....

Annepålandet sa...

Blir aldri lei av selbusocks vettu! Fine farger! Og en cm fra eller til her og der er det da ingen som ser - det jevner seg i marsjen, bokstavelig talt.
Så hyggelig at du er med i julegavealongen! Det er som du sier - jula kommer fortere enn du aner. Sånn har det i hvert fall vært hvert år før, og da regner jeg med at det samme skjer i år...?!

Bestemor Drillo sa...

Man kan aldri få nok av Selbusokker
når man varierer i farger slik som du! De er så flotte og 1.cm har ingen betydning !!!! Ha en fin kveld!

Birgitta sa...

Vilken fart du har på stickorna. Det bara trillar fram sockar där.
Önskar dej en trevlig och mysig helg.
Kramis Birgitta

Bodil sa...

God helg til deg og :) Klem

Velkommen til min kreative verden sa...

Her var det mye fint. Venninnegavene dine var utrolig fine. Flotte bilder: )

Skautrollet sa...

Godt å høre at flere har tro på hjemmelagde gaver... Selbusokkene dine er nydelige.... De kan du godt vise fram flere ganger.